Markedsforbundet

Markedsforbundet er en frittstående, ideell organisasjon som skal arbeide for å øke bruken av og forståelsen for profesjonell markedsføring i Norge.

Forbundet er paraplyorganisasjon for fire lokalforeninger i Norge; Trondheim, Bergen, Oslo og Stavanger. Lokalforeningene samler i dag ca. 9.000 bedrifts- eller personlige medlemmer og utgjør landets største nettverk innen markedskommunikasjon.

Noen av Markedsforbundets årlige oppgaver er å:

  • Kåre Årets Markedsfører i samarbeid med MFO
  • Gjennomføre en landsdekkende undersøkelse mot hele nettverket
  • Være et knutepunkt for lokalforeningene

Markedsforbundet hoved

 

Årets Markedsfører 

Prisen «Årets markedsfører» er den eneste prisen som fokuserer på helheten av markedsarbeidet en merkevare har gjort det siste året! 

Målet med Årets Markedsfører er å stimulere til nyskaping, kreativitet og innovasjon innenfor faget, samtidig som vi ønsker å fremme og anerkjenne dyktige markedsføreres arbeid og resultat. 

Prisen deles ut for 22. gang i 2022. Les mer om prisen, årets kåring og se tidligere vinnere her. 

 

Les mer om Årets Markedsfører her

 

 

RESULTATENE FRA UNDERSØKELSEN ER INNE!

Markedsføreren 2022

Denne våren sendte vi ut en anonym undersøkelse til Markedsforbundets medlemmer over hele landet. 

Målet med undersøkelsen var å gi markedsføreren en solid rapport med nyttig innsikt og solid argumentasjonsgrunnlag. 

Svarene fra undersøkelsen er nå analysert og satt i system. For å gjøre det enklest mulig for deg å ta statistikken i bruk har vi laget et webinar som presenterer funnene.

Se webinaret her

1080x1080

 

 

Har du spørsmål? 


Nøl ikke med å ta kontakt med oss på e-post. 

Anniken - englund (1)

Anna Andrea Hvinden
Daglig leder, Markedsforbundet



Markedsforbundet består av: 

 

MFO_logo-4 srflogo logo_mffs_yellow TMF_Logo_Black (1)